ENGLISH IS FUN

18/06/2020

Good morning everybody. 



Today is our last day of class and here you have a surprise. 

Click on this link:
                                   I LOVE YOU





Here you have your summer homework. Click on the different links and read, learn vocabulary, sing and play.
Have a fantastic Summer!

Os dejo algunos enlaces para trabajar durante este verano. Lo más importante las lecturas. Podéis escuchar, repetir, leer y hasta copiar alguna que otra frase.









POSITION WORDS:

https://www.eslgamesplus.com/prepositions-of-place-esl-fun-game-online-grammar-practice/

https://www.youtube.com/watch?v=w7ygOVh6T-Y



https://www.eslgamesplus.com/prepositions-of-place-esl-fun-game-online-grammar-practice/

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-practice/prepositions-place


VOCABULARY:


https://www.youtube.com/watch?v=nfBsIA5Lr0U


https://www.youtube.com/watch?v=LF3crlV28xA


https://www.youtube.com/watch?v=BXWNhq-lPD8


https://www.youtube.com/watch?v=feai5JCEzqs


https://www.youtube.com/watch?v=4c6FyuetSVo&t=65s

https://www.youtube.com/watch?v=OkO8DaPIyXo


https://www.youtube.com/watch?v=hzo9me2fdzg


STORIES

https://www.youtube.com/watch?v=ls6wTeT2cKA

https://www.youtube.com/watch?v=YdiGEjz5b0Q


https://www.youtube.com/watch?v=OSWLxj4kTKA

https://www.youtube.com/watch?v=h2Xj-A7HsYE




GAMES

https://englishflashgames.blogspot.com/2008/06/prepositions-of-place-game.html

https://www.eslgamesplus.com/memory-games/











16/06/2020
Today is Tuesday the sixteenth of June, twenty, twenty.

How do you feel today?



Today we have a special day with only two things to do:

First: Check your answers to the story on the 11/06/2020
  1. How many animals are in the story? There are four animals.
  2. Which animal is your favorite? My favorite animal is ......
  3. Are these animals good friends? Yes, they are very good friends.
  4. Why are they good friends? They are very good friends because they work together. 

Second: Read the story. Recuerda que si pulsas en el altavoz podrás escuchar el cuento y leer a la vez. Practica muchas veces hasta que te salga muy bien.


CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 30%  tarea específica, 60% de trabajo personal y 10% de interés y esfuerzo.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Ejercicios de Listening, Reading and Writing.. 
FECHA DE ENTREGA:  NO HAY TAREA PARA ENTREGAR



11/06/2020
 Today is Thursday the eleventh of June, twenty, twenty.

Today we have a special day with only two things to do:

First: Click on the link STORY
Second: Read the story. Recuerda que si pulsas en el altavoz podrás escuchar el cuento y leer a la vez.
Third: Answer to the questions. Copy the questions and answer in complete sentences. Copiar las preguntas y responderlas en oraciones completas.
Fourth: Draw a picture of the story. 

FIRST:  STORY
THIRD: How many animals are in the story?
                Which animal is your favorite?
                Are these animals good friends?
                Why are they good friends? 

CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 30%  tarea específica, 60% de trabajo personal y 10% de interés y esfuerzo.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Ejercicios de Listening, Reading and Writing.. 
FECHA DE ENTREGA:  15/06/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.

Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com



09/06/2020

Write the date: Today is Tuesday the nineth of June, twenty, twenty

Good morning, here you have the answers for the listening activity on the 02/06/2020. Check how good you did. No enviar las correcciones.



2. Check your answers on page 98. 

    2. mouse                        3. camera

3. Look who is here! Listen and follow her instructions. Tarea para entregar.



CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 30%  tarea específica, 60% de trabajo personal y 10% de interés y esfuerzo.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Ejercicios de Listening, Reading and Writing.. 
FECHA DE ENTREGA:  12/06/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.
Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com


04/06/2020

Good morning here you have the answers for the activity on the 28th/06/2020. Check your work and correct the mistakes. You don't need to send me the corrections. Corregid los ejercicios en vuestro cuaderno. No es necesario enviarme las correcciones.
Pg. 97



Today is Thursday the twenty-eighth of May, twenty, twenty.

2. Write the dates in your notebook.

Tomorrow will be Friday the twenty-nineth of May, twenty,twenty
Yesterday was Wednesday the twenty-seventh of May, twenty, twenty.
Today is Thursday the twenty-eighth of May, twenty, twenty.


1. Where are they?  They are at the library.
2. What is Mr. Baker doing?  He is reading a magazine.
3. What is Riley doing? He is taking a photo.
4. What is Sam doing? He is working with his laptop.
5. What is Dalya doing? She's wearing red trainers.



3. Reading time. Click on the link and have fun reading. Lee y diviértete. Mueve el ratón por encima de cada palabra y cada imagen. Repite las palabras, lee y diviértete.




Es importante hacer el trabajo de artística que envió Gema el martes. Os lo vuelvo a subir.

Fecha de entrega antes del 12 de junio.




CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 30%  tarea específica, 60% de trabajo personal y 10% de interés y esfuerzo.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Ejercicios de Reading and Writing.. 
FECHA DE ENTREGA:  NO HAY TAREA PARA ENTREGAR DE INGLÉS. SI LA HAY DE ARTÍSTICA ANTES DEL 12 DE JUNIO.

02/06/2020
Good morning, today we are going to work a listening activity.
Las respuestas para el ejercicio del día anterior (28/05/2020) las subiré la próxima semana ya que aún hay niños que no me han entregado el trabajo. 

Today is ..........................................................

1. Listening activity. Copy the question. Listen and write the letter of the answer in your notebook. 
Este tipo de ejercicio lo hemos hecho varias veces en el aula. Copiar la pregunta y escribir la letra de la respuesta. Mira el vídeo y responde a la pregunta copiando una sola letra.






2. Read and tick in your English book pg.98. Lee y señala en tu libro de inglés en la página 98.

   2. What part of Nancy´s computer is broken? (rota)
         I do my homework on my mum´s computer in the living room. The keyboard is old and I don't have a tablet with a touch screen.I've got a computer in my bedroomm, but it's really slow. I don't like it! I can't use it because the mouse is broken!

3. What would Susan like for her birthday?
      Lots of children at my school have laptops, but I have a computer. I like having a big keyboard. I have a camera but it's very old. I would like a new camera for my birthday.


ART AND CRAFTS

Good morning, here you have this from Gema.
Follow her instructions.
Enviar la foto al mail de la clase antes del 12 de junio




CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 30%  tarea específica, 60% de trabajo personal y 10% de interés y esfuerzo.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Ejercicios de Listening, Reading and Writing.. 
FECHA DE ENTREGA:  02/06/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.

Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com


28/05/2020

1. Good morning, today we have a special English review day.
Trabajo para hoy. Responder en oraciones completas en el cuaderno de inglés. Escribid la fecha de hoy y el número de la actividad con las respuestas correspondientes.

Today is ..........................................................

2. Write the dates in your notebook.

Tomorrow will be.............................................
Yesterday was....................................................
Today is.............................................................

3. Work in your English book pg. 97. Read and circle. Trabaja en el libro de inglés en la página 97. Lee cada una de estas oraciones y encierra en un círculo la figura correspondiente en la lámina de la pg.97 del libro de inglés.

1.  Mr. Baker is reading a magazine about technology. There is a television and a computer on the cover.
2. Riley is taking a photo of Sam with his camera.
3. Sam is working with his laptop.
4.  Dalya is working on her tablet. 
5.  Sam is wearing a watch.
6. There is a telephone on the table.
7. I can see a radio behind Dalya.
8. There is a green car on Sam's screen in his  laptop.
9. Dalya is wearing red trainers.
10.There is a green poster with a brown and yellow scale.


4.  Read the story. Copy the questions and answers in your English notebook. Lee esta corta historia.Copia las 5 preguntas y respuestas completas en el cuaderno de inglés. 

Daliya, Sam, Mr. Baker and Riley are at the library. Mr. Baker is reading a magazine about technology. There is a television and a computer on the cover.
Look! Riley is taking a photo of Sam with his camera and Sam is working with his laptop.
Dalya is working on her tablet. Dalya and Sam are doing their homework.
What time is it? asks Dalya.
I don't know says Mr. Baker, Sam is wearing a watch, or you can look at the telephone.

1. Where are they?  They are at the ...............................
2. What is Mr. Baker doing?  He is .............................................
3. What is Riley doing? He is ......................................................
4. What is Sam doing? He is ........................................................

5. What is Dalya doing? She's .....................................................

CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 30%  tarea específica, 60% de trabajo personal y 10% de interés y esfuerzo.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Ejercicios de Reading and Writing.. 
FECHA DE ENTREGA:  02/06/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.
Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com

26/05/2020


1.Good morning here you have the answers for the activity on the 19/05/2020. Check your work, correct the mistakes and send me the homework. Una vez hechas las correcciones, enviadlas al correo de la clase. 

Please correct the dates. He subrayado las letras y partes de las palabras en que la mayoría de los alumnos están cometiendo errores al escribir las fechas.

1.Copy and write the dates in your English notebook.

Today is Tuesday the nineteenth of May twenty, twenty   
Yesterday was Monday the eighteenth of May, twenty,twenty 
Tomorrow will be Wednesday  the twentieth of May, twenty, twenty 


Picture 1:         
1. What is the girl wearing?
 She´s wearing a red jacket, black boots, blue jeans,and black gloves.
2. What season is it?
      It's winter.

Picture2:

1. What is the girl wearing?
  She's wearing a white swimming costume and pink flippers.
2. Where is she?
   She's at the swimming pool.

Picture 3:

1. What is the boy wearing?
     He's wearing his blue pyjamas.
2. What is he doing?
      He's  sleeping.

CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 30%  tarea específica, 60% de trabajo personal y 10% de interés y esfuerzo.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Ejercicios de Reading and Writing.. 
FECHA DE ENTREGA:  29/05/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN:  Foto de las correcciones hechas al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.

Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com

19/05/2020 

(Disculpad que la plantilla de hoy salga en rojo, es un tema de la edición de blogger. Normalmente solamente las respuestas deberían ir en rojo, pero hoy toca a colores.)

1.Copy and write the dates in your English notebook.


Today is .................................................................................  
Yesterday was ....................................................................... 
Tomorrow will be  ................................................................ 

1. Check your work and correct the mistakes. Here you have the answers for last week. (14/05/2020). 
Revisar y corregir las respuestas.

 Complete the dates and the sentences in your English notebook.

Today is Thursdaythe fourteenth  of May, twenty, twenty. 
Yesterday was  Wednesday, the thiteenth of May, twenty, twenty.
Tomorrow will be Friday, the fifteenth of May, twenty, twenty

Remember we use in with the seasons. 

1. I wear gloves in Winter.

2. My sister wears sandals in Summer.

3. The teacher takes her umbrella in Autumn.

4. There are many flowers in Spring.

2. Work in your English book.  Pages 88 and 89.
    
Page 88.     
Reading and writing . 



Page 89.  

1. This survey shows what people wear in Summer.
2. There are eleven people in this survey.
3. There are three options.
4. The options are dresses, shorts or jeans.
5. Two people wear dresses.
6. I usually wear........ (your answer)  dresses, shorts or jeans (solamente una de estas respuestas)
  
2. Work in your English book. Pg. 90. Only exercise 1. Solamente el primer ejercicio del libro.

       1. Look at the pictures. Read the information in the yellow square. Answer to these questions in your English notebook:
  
Picture 1:         
1. What is the girl wearing?
 She´s wearing a red......................, black................., blue...........,and black...........................
2. What season is it?
      It's ..................................

Picture2:

1. What is the girl wearing?
  She's wearing a white...................... and pink.....................
2. Where is she?
   She's at the ..............................................

Picture 3:

1. What is the boy wearing?
     He's wearing his blue .........................................
2. What is he doing?
      He's ..........................................................


2. Watch this video. Practice your reading. Con este vídeo puedes practicar mucho tu lectura. Primero mira y escucha la información. Luego ponlo en silencio y lee la información. Practica tu lectura en inglés. 


CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 30%  tarea específica, 60% de trabajo personal y 10% de interés y esfuerzo.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Ejercicios de Reading and Writing.. 
FECHA DE ENTREGA:  25/05/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN:  Foto al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.
Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com



14/05/2020

Copiar y completar la escritura de las fechas en en cuaderno de Inglés.Trabajar en el libro de Inglés en las páginas 88 y 89. Haced una foto de las páginas y enviadlas al correo del aula.

1. Complete the dates and the sentences in your English notebook.

Today is Thursday, the ___________ of May, twenty, twenty. 
Yesterday was __________________ of May, twenty, twenty.
Tomorrow will be __________________________________

Remember we use in with the seasons. 

1. I wear gloves _____ Winter.

2. My sister wears sandals _____ Summer.

3. The teacher takes her umbrella ________ Autumn.

4. There are many flowers _______ Spring.

2. Work in your English book.  Pages 88 and 89.
    
Page 88.     
Reading and writing . Leed y poned un tick en los recuadros correspondientes. Esta encuesta muestra el tipo de calzado que las personas llevan durante el fin de semana.

Page 89.  Lee y completa la encuesta. Agrega tu nombre.  
  

CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 30%  tarea específica, 60% de trabajo personal y 10% de interés y esfuerzo.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Ejercicios de Reading and Writing.. 
FECHA DE ENTREGA: 25 /05/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN:  Foto al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.

Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com

12/05/2020
Today is Tuesday, the twelfth of May, twenty, twenty. 
Yesterday was Monday, the eleventh of May, twenty, twenty.
Tomorrow will be Wednesday, the thirteenth of May, twenty, twenty. 

1. Check your work. You don't need to send me the correction. Corrige el ejercicio de la semana pasada. NO es necesario enviarme las correcciones.

05/ 05/2020









07/05/2020




2. Watch this video to review the numbers. Repeat the numbers after the song. Recuerda los números con este vídeo: Repite los números.



3. Watch this video and make a clock for Art and Crafts. Mira el vídeo y crea tu propio reloj. El vídeo es solamente para daros una idea de lo que podéis hacer. Envía una foto de tu reloj al e-mail de la clase. 





CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 30%  tarea específica, 60% de trabajo personal y 10% de interés y esfuerzo.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Conoce el reloj. 
FECHA DE ENTREGA: 18 /05/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN:  Foto al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.
Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com

07/05/2020
Today is Thursday, the seventh of May, twenty, twenty. 
Yesterday was Wednesday, the sixth of May, twenty, twenty.
Tomorrow will be Friday, the eighth of May, twenty, twenty. 

1. Write today's date in your English notebook. Work this activity.

ACTIVITY





CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 30%  tarea específica, 60% de trabajo personal y 10% de interés y esfuerzo.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Reading and writing. Deportes y transportes.
FECHA DE ENTREGA:  13/05/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: En el cuaderno de Inglés. Foto al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.
Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com



05/05/2020
Today is Tuesday, the fifth of May, twenty, twenty. 
Yesterday was Monday, the fourth of May, twenty, twenty.
Tomorrow will be Wednesday, the sixth of May, twenty, twenty. 

1. Write today's date in your English notebook. Work these two activities: Escribe la fecha de hoy en tu cuaderno. Trabaja estas dos actividades. Puedes pinchar en los enlaces o ir directamente a las páginas.

ACTIVITY 1.
 

                                ACTIVITY 1.



ACTIVITY 2.

                              ACTIVITY 2.



CRITERIO DE EVALUACIÓN:  Reading and writing .
FECHA DE ENTREGA: Hasta el 11/05/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: En el cuaderno de inglés. Si podéis, haced una foto de este ejercicio y mandadla  al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.
Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com



28/04/2020
Today is Tuesday, the twenty-eighth of April, twenty, twenty. 
Yesterday was Monday, the twenty- seventh of April, twenty, twenty.
Tomorrow will be Wednesday, the twety-ninth of April, twenty, twenty. 

Your work on the Princess and the Pea was very good. Check your answers on this link:
Revisa tu trabajo del cuento pincha en este enlace:

THE PRINCESS AND THE PEA ACTIVITY


Review  some vocabulary related to clothes. Watch this video:



Review ordinal numbers to write the dates. Watch this video.




CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 80%  trabajo en casa, interés y esfuerzo. 
CRITERIO DE EVALUACIÓN:  Reading, writing and Listening Skills.
FECHA DE ENTREGA: NO HAY TAREA QUE ENTREGAR


23/04/2020

Today is Thursday, the twenty-third of April, twenty, twenty. It's a special day because it's Book Day!

Yesterday was Wednesday, the twenty- second of April, twenty, twenty. It was a special day because it was Earth Day!

Tomorrow will be Friday, the twety-fourth of April, twenty, twenty. It will be a special day because it will be Fantastic Friday!

April 23 happy book day vector design 01 free download


1. Watch this video:



2. In your English notebook work this activity:

ACTIVITY    


Trabaja la actividad en el cuaderno de inglés.
 Pon la fecha. 
En la actividad 2 copia la oración completa.
En la actividad 3 copia solamente la respuesta True or False.
En la actividad 4, dibuja a la Princesa durmiendo sobre el guisante. 
Practica tu lectura con el cuento The Princess and the Pea.

3.Click on this link and have a beautiful surprise!

SURPRISE! 

CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 40%  trabajo en clase.
CRITERIO DE EVALUACIÓN:  Reading and writing Skills.
FECHA DE ENTREGA: Hasta el martes 28/04/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: En el cuaderno de inglés. Si podéis, haced una foto de este ejercicio y mandadla  al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.
Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com


21/04/2020

1. Copy in your English notebook these dates.

Today is: Tuesday the twenty first of April, twenty, twenty.
Yesterday was: Monday, the twentieth of April, twenty, twenty.
Tomorrow will be: Wednesday, the twenty second of April, twenty, twenty.

2. Watch this video:

YESTERDAY, TODAY AND TOMORROW

3. Work with Daniela. Watch her video.

CLOTHES  

El dibujo lo podéis hacer en el cuaderno de inglés o en un folio y luego pegarlo en el cuaderno de inglés.

CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 40%  trabajo en clase.
CRITERIO DE EVALUACIÓN:  Reading and writing Skills.
FECHA DE ENTREGA: Hasta el jueves 23/04/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: En el cuaderno de inglés. Si podéis, haced una foto de este ejercicio y mandadla  al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.
Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com


16/04/2020

1. Copy in your English notebook these dates.

Today is: Thursday, the sixteenth of April, twenty, twenty.
Yesterday was: Wednesday, the fifteenth of April, twenty, twenty.
Tomorrow will be: Friday, the seventeenth of April, twenty, twenty.

2. Answer to these questions. Copy the questions. Complete the answers in your notebook.

1. What's your favorite day in the week?

My favorite day is............

2. When is your birthday?

My birthday is on the ..................

3. What is your mother's favorite day?

My mother's favorite day is .................


3. Click and check your answers

ANSWERS WITH DANIELA


READ AND HAVE FUN

CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 40%  trabajo en clase.
CRITERIO DE EVALUACIÓN:  Reading and writing Skills.
FECHA DE ENTREGA: Hasta el martes 21/04/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: En el cuaderno de inglés. Si podéis, haced una foto de este ejercicio y mandadla  al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.
Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com


13/04/2020
Today is Tuesday, the thirteenth of April, twenty, twenty.


Hello and welcome back. I hope you had a good Easter time with your family.

1.Here you have the answers for pgs. 76 and 77.

Pg 76. Exercise 1.
Wheels/helmet: saketeboard, motorbike, rollerblades, moped.

Wheels/no helmet: tram, tube, taxi, rickshaw.

No wheels/can fly: space shuttle, hot air balloon, helicopter.

No wheels/can't fly: ferry, dog sled, row boat.

Pg. 77. 
Open answer. 


2.Here you can click and read.
CLICK AND READ


3. Today you are going to work in your English notebook. Write the date. You will get the answers on Thursday.


WORK WITH DANIELA


CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 40%  trabajo en clase.
CRITERIO DE EVALUACIÓN:  Reading and writing Skills.
FECHA DE ENTREGA: A revisar hasta el jueves 16/04/2020
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: En el cuaderno de inglés. Si podéis, haced una foto de este ejercicio y mandadla  al correo de la clase.
Asunto: Ani y el nombre del alumno.
Correo: ceipdanielmartin18@gmail.com


02/04/2020
Today is Thursday, the second of April, twenty,twenty.

1.Click on Good morning and say hello!


Good morning!

2. Work in your English notebook. Pgs. 76 and 77 activities 1 and 2

CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 40%  trabajo en clase.
CRITERIO DE EVALUACIÓN:  Reading and writing Skills.
FECHA DE ENTREGA: A revisar en el próximo día. 
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: En el libro de inglés a la vuelta al cole.


3. This activity is from your Art teacher Gema: 

Hi everyone.
Easter is coming and we are going to do something. Take a paper and watch the video.
Click on the link below and follow the steps as if you were in class.

HAPPY EASTER

You may want to make some more Easter decorations to decorate your room and your house.

HAPPY EASTER!

Entrega de la actividad de artística: se entregará a la vuelta.
-Criterios de evaluación: Dibujar correctamente siguiendo las instrucciones que se van marcando en el vídeo.
-Criterio de calificación: esta actividad será evaluada  en el 3º trimestre.



31/03/2020

Today is Tuesday, thirty first of March, twenty,twenty



A big applause to all the boys and girls that are staying at home and are enduring this situation as champions.

1. Here you have the answers for the listening activity pg. 75. 

Check your answers:

1. Listening
1. Tony is flying in the air-hot ballon.
2. May is in the space shuttle.
3. Tom is driving the train.
4. Bill is riding on the scooter.

2. Look and read. Write yes or no.

1. yes
2. no
3. yes
4. no
5. no

3. Look and read. Then write.

2. The helicopter
3. A motorbike
4. In a tree
5. The girl
6. The taxi

2. Draw a monster in your English notebook. Write the date. Follow my directions. Take a picture of the monster and send it to Radio Dani.


CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 40%  trabajo en clase.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Listening and Reading Skills.
FECHA DE ENTREGA: A revisar a la vuelta al colegio. 
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: Si podéis enviad la foto del monstruo a Radio Dani. .

26/03/2020

1. Click on this link and have a big surprise!

    HELLO

2.Get ready with your English book. Open it on page 74 and click on this link.

LISTENING

3. Continue with the rest of the exercises on page 74 and 75.

4. Sing this song.




CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 40%  trabajo en clase.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Listening and Reading Skills.
FECHA DE ENTREGA: A revisar a la vuelta al colegio. 
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: El martes 31/03/2020 estarán las respuestas en el blog .


24/03/2020

Today is Tuesday, twenty fourth of March, twenty, twenty.

We have a surprise for you.

1. Click on the links and enjoy!

GOOD MORNING

2. This link is to check your homework on amphibians.

AMPHIBIANS HOMEWORK


3.  Work the activity in your English book pg. 67. Remember to write the date at the top.

4. Here you have these two links to play and have fun.

TRANSPORT

TRANSPORT 2

CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 40%  trabajo en clase.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Reading Skills.
FECHA DE ENTREGA: A revisar a la vuelta al colegio. 
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: Al regreso al cole en el cuaderno de Inglés y el libro de Inglés.


19/03/2020

Good morning, today is Thursday, nineteenth of March, twenty twenty. It's cloudy and cold.
I feel happy today because it's my dad's day.
How are you today?

Have you wished your dad a Happy Father's Day?

1. Give him a surprise by singing him this song!





2. Practice reading by reading about amphibians. Do the exercise in your English notebook. Click on DESCARGAR.    

DESCARGAR

3. Work the activity in the English book. Pg. 40 and 41.

4. Make a surprise for your dad.




CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 40%  trabajo en clase.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Reading Skills.
FECHA DE ENTREGA: A revisar el martes 24/03/2020 


MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: Al regreso al cole en el cuaderno de Inglés y el libro de Inglés.


17/03/2020
Today is the seventeenth of March, twenty twenty.

Good morning children and Happy Saint Patrick's Day.

Today is a special day to eat lots and lots of green food:


Resultado de imagen de saint patrick day for kids

HAPPY SAINT PATRICK'S DAY!

1. SAINT PATRICK'S VOCABULARY: Watch this video and learn about Saint Patrick's Day





2.CLICK HERE:  FIND THE GREEN CLOVER


3.FIND THE WORDS. CLICK HERE:   FIND THE WORDS

4.DRAW A POT OF GOLD AND PUT IT ON YOUR WINDOW





5Then, open your book on page 38. Activity 2 and page 39.

 Write the date in your book.

PLEASE REMEMBER THIS:

     
 


CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 40% trabajo en clase.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Comprender el concepto de cuántos.
FECHA DE ENTREGA: Al regreso al cole
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: Al regreso al cole


12/03/2020

Good morning! 

Today is Thursday the twelfth of March, twenty twenty.


1. Watch this video:




 Then, open your book on page thirty one.

3. Write the date in your book.

4. Look, read and write.

5. Click on this link and read. You can choose any letter.



CRITERIO DE CALIFICACIÓN: Esta actividad será calificada dentro del 40% trabajo en clase.
CRITERIO DE EVALUACIÓN: Comprender el concepto de cuántos.
FECHA DE ENTREGA: Al regreso al cole
MODO DE ENTREGA Y CORRECCIÓN: Al regreso al cole

32 comentarios:

  1. Hola Annie, gracias a todo el equipo por el video. Me ha encantado. Seguro que todo va a salir bien. Nos vemos pronto. Pablo 2°B

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hi Pablo, thank you for your message. I miss you. Keep up with your good work.

      Eliminar
  2. hi annie i am daniel kanga i loved it

    ResponderEliminar
  3. Hola Annie espero que estes muy bien, muchas gracias por vuestro trabajo.Espero volveros a ver pronto muchos abrazos y besos Carla 2ºB

    ResponderEliminar
  4. Hola Annie qué tal estás Annie yo muy bien que tel gracias por tu trabajo Natalia 2B

    ResponderEliminar
  5. HOLA ANNIE SOY GABRIEL 2ºB ESPERO QUE ESTEIS TODOS BIEN Y QUE PASEIS UNAS BUENAS VACACIONES DE SEMANA SANTA EN CASA.MUCHOS BESOS A TODOS

    ResponderEliminar
  6. Hola Annie qué tal estás Annie yo muy bien que tel gracias por tu trabajo Natalia 2B

    ResponderEliminar
  7. Hola Annie qué tal estás Annie yo muy bien que tel gracias por tu trabajo Natalia 2B

    ResponderEliminar
  8. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  9. Natalia no tiene su projecto. En. La
    Página principal.y.tampoco está el de. Sara te quiero. Carla

    ResponderEliminar
  10. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  11. Buenos días Annie como estas? Yo. Estupendamente ❤️❤️❤️💙💙💙💚💚💚

    ResponderEliminar
  12. Ola Anne como stas saludes de victoria

    ResponderEliminar
  13. Hi everybody! I hope you are doing great. I love to read your messages.
    Thanks
    Ani.

    ResponderEliminar
  14. Hi everyone. I am very well. I hope you are all well too. I am very happy with your work. Please continue doing your homework.
    I love you all.

    ResponderEliminar
  15. HI, don't forget to write your name. I love you, too.

    ResponderEliminar
  16. Hola Annie, cómo estás? seguro que súper bien, te hecho mucho de menos. Natalia 2B

    ResponderEliminar
  17. Hola Annie, cómo estás? seguro que súper bien, te hecho mucho de menos. Natalia 2B

    ResponderEliminar
  18. Hola Annie, cómo estás? seguro que súper bien, te hecho mucho de menos. Natalia 2B

    ResponderEliminar
  19. Hi Natalia, I miss you too. I am good at home.
    Stay home, wash your hands and be happy with your family.

    ResponderEliminar
  20. Annie thank hoy for the Word os fantastic✌️✌️✌️✌️✌️i LOVE you❤️❤️❤️💙💙💙💚💚💚

    ResponderEliminar